Skip to Content

Content marketing (marketing treści) to jeden z istotnych elementów marketingu internetowego i jedno z najbardziej skutecznych narzędzi marketingowych.

Polega na wyjątkowej formie komunikacji z grupą docelową klientów. Komunikacja ta nie odbywa się bowiem przy pomocy reklamy jawnej (banery reklamowe, linki sponsorowane AdWords, reklamy Facebook Ads, mailing) ale poprzez wykorzystanie wartościowych i unikalnych treści w formie materiałów poradnikowych, eksperckich czy edukacyjnych. Ten rodzaj promocji nie jest odbierany przez klienta jako reklama ale jako źródło wiedzy.

Content marketing zajmuje się także dystrybucją tych treści do ustalonych grup odbiorców.

Codziennie do konsumentów docierają tysiące przekazów reklamowych, które są dla nich mało istotne i na które nie zwracają uwagi, uznając je za natarczywe. Odbiorca jest uodporniony na tego typu przekazy i je ignoruje.

Obecnie konsumenci poszukują w internecie konkretnie interesujących ich treści: poradników, informacji, ciekawostek czy wręcz rozrywki. Tylko posiadając treści ukierunkowane na te potrzeby mamy szanse przyciągnąć do nas potencjalnego klienta – a nie przypadkową osobę, która natknęła się na nasz portal. Właśnie ten aspekt tworzy jedną z głównych zalet content marketingu: oferta marki jest skierowana do klienta docelowego – a nie do wszystkich klientów, czyli praktycznie nikogo.

Content marketing to przekaz, który nie jest obojętny, często motywuje do podjęcia działań – a w rezultacie do zakupu. W dobie „ślepoty” banerowej i coraz słabszych efektów tradycyjnej reklamy – content marketig staje się jedną z najbardziej efektywnych form reklamy niejawnej.

Evergreen content (poradniki, tutoriale krok po kroku) może żyć (prawie) wiecznie. Istnieją tematy, które nigdy się nie starzeją. Internauci – także po zakończaniu kampanii marketingowej dotrą do Twoich tekstów i mogą rozpocząć proces komunikacji z Tobą jako dostawcą.

Oszczędzasz pieniądze korzystając z marketingu treści: płacisz jednorazowo a dzięki temu, że treści pozostają na zawsze w internecie – Twój zysk będzie trwał latami pozyskując nowych klientów z wyników wyszukiwania.

Jednym zdaniem: im więcej zainwestujesz w marketing treści – tym więcej zyskasz.

Efekty, które osiągniesz decydując się na działania związane z marketingiem treści:

Zwiększasz zasięg dotarcia do potencjalnych klientów dzięki publikacjom artykułów poradnikowych czy eksperckich na innych witrynach czy w mediach społecznościowych

Zwiększasz ilość odwiedzin na własnym portalu internetowym dzięki interesującym publikacjom

Zwiększasz swoją widoczność w SERP (w organicznych wynikach wyszukiwania w wyszukiwarce Google). Odpowiednio dopasowana treść pod frazy kluczowe to jeden z istotniejszych elementów SEO

Zyskujesz status eksperta dzięki opublikowanym cennym treściom

Zwiększasz sprzedaż: opublikowane fachowe porady wskazują na to, że jesteś ekspertem w swojej branży a więc oferowany przez Ciebie produkt również jest na podobnym poziomie.

Zwiększasz lojalność klientów, którzy obserwują Twoje działania w sieci i powracają do publikowanych przez Ciebie materiałów

Budujesz wizerunek marki jako autorytetu w swojej dziedzinie

• Publikując materiały własne na innych serwisach nie tylko zwiększasz popularność własnej strony, ale także zapewniasz sobie linki prowadzące do Twojej witryny (kolejny bardzo ważny aspekt SEO). Zwiększasz zatem możliwość lepszego pozycjonowania Twojego serwisu.

Przygotowujemy różnorodne formy marketingu treści:

  • Artykuły tematyczne i eksperckie – mogą być opublikowane na Twojej własnej stronie internetowej – co polepszy pozycjonowanie strony i zbuduje twój wizerunek jako eksperta lub opublikowane na innych portalach, co pozwoli ci zdobyć wartościowe linki.
  • Artykuły sponsorowane – nieinwazyjna reklama twoich towarów lub usług przedstawiona przy pomocy języka korzyści a także prezentująca niezbędne informacje o Twojej ofercie.
  • Wywiady – materiały ekspercie przygotowywane w formie wywiadu. Tego typu treści zawsze „klikają” się lepiej, niż tradycyjny artykuł
  • Infografiki – przygotowywane jako samodzielne materiały lub jako uzupełnienie artykułów.

Dodatkowo specjalizujemy się w doradztwie dotyczącym CSR (Corporate Social Responsibility). Możemy stworzyć i poprowadzić wszelkie działania związane z zaangażowaniem społecznym i charytatywnym marki.

 

Jakie formy przyjmuje nasza współpraca?

  • Prowadzenie bloga firmowego na którym publikujemy napisane treści
  • Nawiązujemy współpracę z innymi portalami na których publikowane są napisane przez nas treści z odpowiednim linkiem odsyłającym do Twojej strony
  • Usługi copywriterskie – redagowanie informacji produktowych do katalogów i sklepów internetowych, tworzenie i optymalizacja treści na stronę internetową
  • Prowadzenie Twoich kanałów w mediach społecznościowych
  • Prowadzenie marketingu szeptanego – jako uzupełnienie działań
  • Zakładanie i prowadzenie blogów o tematyce powiązanej z marką
  • Zakładanie i prowadzenie portali internetowych związanych z marką
  • W ramach aktywności związanej z CSR (Corporate Social Responsibility) nie tylko przeprowadzimy akcje, znajdziemy cel charytatywny ale także poinformujemy o tym skutecznie media.

Oferujemy:

  • WŁASNY ZESPÓŁ REDAKCYJNY

Posiadamy własny zespół redaktorów specjalizujących się w różnorodnych branżach. Dla nas niema tematów niemożliwych do opisania.

  • PROFESJONALIZM I KREATYWNOŚĆ

Nasze teksty cechuje unikatowość podejścia do tematu, rzetelna wiedza (korzystamy z konsultacji szerokiej bazy ekspertów) a także stylistyczna i językowa poprawność.

Poruszaną tematykę nie tylko pokazujemy przy pomocy artykułów, ale kreujemy także konkursy czy akcje samplingowe. Współpracujemy z blogerami.

  • WIELOWYMIAROWE DOŚWIADCZENIE 

Jesteśmy profesjonalnym zespołem redaktorów, którzy poza działaniami w zakresie marketingu treści prowadzi od prawie 10. lat portale internetowe. Znamy treści przysyłane do nas codziennie od agencji PR i wiemy, czego od nich oczekujemy, by zostały opublikowane na naszych łamach.

Prowadząc m.in. codziennie aktualizowany magazyn lifestylowy KobietaMag.pl napisaliśmy setki tekstów na naszych klientów, których celem była edukacja, zbudowanie wizerunku marki czy zainteresowanie produktem lub portalem klienta.

  • ŚWIADOMOŚĆ STRATEGII MARKETINGOWEJ PRODUKTU

Nasze doświadczenie marketingowe obejmuje także inne aspekty działań na rynku, niż tylko marketing treści. Pozwala nam to widzieć potrzeby naszego klienta na wielu poziomach. Taka perspektywa pozwala stworzyć doskonale dopasowany komunikat.

Jako firma wprowadzaliśmy na rynek polski takie marki w branży security jak: SAMSUNG ELECTRONICS, JVC, ULTRAK, SANYO.

  • WIEDZA SEO

Prowadząc m.in. portal contentowy www.kobietamag.pl posiadamy świadomość i wiedzę na temat SEO oraz mechanizmów pozycjonowania. Na co dzień optymalizujemy nasze treści pod kątem fraz kluczowych. Wiemy jak zbudować przekaz, by był on wskazywany przez wyszukiwarkę Google a jednocześnie atrakcyjny dla odbiorcy.

  • MOŻLIWOŚĆ KONSULTINGU MARKETINGOWEGO

Klientom korzystającym z naszych usług oferujemy bezpłatne konsultacje dotyczące szeroko rozumianej strategii marketingowej. NASZA WIEDZA JEST TWOJĄ WIEDZĄ

  • MOŻLIWOŚĆ WYKORZYSTANIA NASZEGO KANAŁU WYDAWNICZEGO

Klientom korzystającym z naszych usług oferujemy możliwość publikacji treści na portalu www.kobietamag.pl na wyjątkowo korzystnych warunkach.

Napisz do nas na:  contentmarketing@v4s.pl lub zadzwoń: +91 42 118 05 

Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (tekst w języku polskim: Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej, Nr 4.5.2016) (RODO), informujemy administratorem danych osobowych jest V4S Spółka z o.o. ul. Lutniana 39, 71-425 Szczecin. Dane kontaktowe: V4S Spółka z o.o. ul. Lutniana 39, 71-425 Szczecin, email: info@v4s.pl. Dane osobowe przetwarzane są w celu prowadzenia rejestru korespondencji (przyjmowania korespondencji i udzielania na nią odpowiedzi). Podstawę przetwarzania danych osobowych stanowi prawnie uzasadniony cel realizowany przez administratora danych. Dane osobowe będą przekazywane innym odbiorcom tj.: partnerom świadczącym usługi techniczne, przedsiębiorcom telekomunikacyjnym, firmom świadczącym usługi hostingowe, operatorom pocztowym, przewoźnikom, firmom drukującym korespondencję lub obsługującym korespondencję. Administrator danych nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej, w tym również do takich w stosunku do których Komisja Europejska stwierdziła odpowiedni stopień ochrony. Okres, przez który dane osobowe będą przechowywane: w zależności od charakteru korespondencji (np. korespondencja związana z roszczeniami lub reklamacjami itp. do 10 lat, inna korespondencja – 1 rok od daty zakończenia sprawy, której dotyczy korespondencja). Każdemu przysługuje prawo do żądania od administratora danych dostępu do danych osobowych jego dotyczących, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, chyba że korespondencja dotyczy ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń. Każdemu przysługuje prawo do wniesienia skargi do polskiego organu nadzorczego lub organu nadzorczego innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej, właściwego ze względu na miejsce zwykłego pobytu lub pracy lub ze względu na miejsce domniemanego naruszenia RODO. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne w celu rejestracji korespondencji i udzielenia na nią odpowiedzi, a także załatwienia sprawy, o ile korespondencja taki uprawniony wniosek zawiera. W przypadku niepodania danych korespondencja nie będzie procesowana. W ramach prowadzenia rejestru korespondencji (przyjmowania korespondencji i udzielania na nią odpowiedzi) nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje. Dane osobowe nie są profilowane.

 

V4S Sp. z o.o.
ul. Lutniana 39
71-425 Szczecin
e-mail: info@v4s.pl
tel.: 48 91 42 118 05
tel. kom: 48 609 984 782

Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (tekst w języku polskim: Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej, Nr 4.5.2016) (RODO), informujemy administratorem danych osobowych jest V4S Spółka z o.o. ul. Lutniana 39, 71-425 Szczecin. Dane kontaktowe: V4S Spółka z o.o. ul. Lutniana 39, 71-425 Szczecin, email: info@v4s.pl. Dane osobowe przetwarzane są w celu prowadzenia rejestru korespondencji (przyjmowania korespondencji i udzielania na nią odpowiedzi). Podstawę przetwarzania danych osobowych stanowi prawnie uzasadniony cel realizowany przez administratora danych. Dane osobowe będą przekazywane innym odbiorcom tj.: partnerom świadczącym usługi techniczne, przedsiębiorcom telekomunikacyjnym, firmom świadczącym usługi hostingowe, operatorom pocztowym, przewoźnikom, firmom drukującym korespondencję lub obsługującym korespondencję. Administrator danych nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej, w tym również do takich w stosunku do których Komisja Europejska stwierdziła odpowiedni stopień ochrony. Okres, przez który dane osobowe będą przechowywane: w zależności od charakteru korespondencji (np. korespondencja związana z roszczeniami lub reklamacjami itp. do 10 lat, inna korespondencja – 1 rok od daty zakończenia sprawy, której dotyczy korespondencja). Każdemu przysługuje prawo do żądania od administratora danych dostępu do danych osobowych jego dotyczących, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, chyba że korespondencja dotyczy ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń. Każdemu przysługuje prawo do wniesienia skargi do polskiego organu nadzorczego lub organu nadzorczego innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej, właściwego ze względu na miejsce zwykłego pobytu lub pracy lub ze względu na miejsce domniemanego naruszenia RODO. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne w celu rejestracji korespondencji i udzielenia na nią odpowiedzi, a także załatwienia sprawy, o ile korespondencja taki uprawniony wniosek zawiera. W przypadku niepodania danych korespondencja nie będzie procesowana. W ramach prowadzenia rejestru korespondencji (przyjmowania korespondencji i udzielania na nią odpowiedzi) nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje. Dane osobowe nie są profilowane.
Formularz kontaktowy

Facebook